Logo banka

Firemní identita

Firemní (korporátní) identita je soubor grafických prvků a pravidel jejich použití při komunikaci s okolním světem. Pokud je firemní identita zpracovaná kvalitně, významným způsobem přispívá k posílení povědomí o produktech, službách či značce. Jednotná podoba firemních materiálů působí na potenciální zákazníky profesionálně a spolehlivě.  Firma tak podává jednoznačné svědectví o své vyspělosti, úrovni a solidnosti.

Cíle firemní identity:

  • zlepšení image vzhledem k veřejnosti
  • zviditelnění společnosti
  • zlepšení interní komunikace
  • posílení dobré pověsti
  • rozvoj značky
  • upevnění pozice na trhu a možnost další expanze

Vikat - corporate identity

Základním stavebním kamenem každé firemní identity je logo. Tato výtvarná podoba názvu firmy má za úkol vytvořit v průběhu okamžiku určitou konkrétní představu o firmě a její činnosti. Logo tvoří neoddělitelnou součást marketingové, komunikační a obchodní politiky. Slouží k budování a upevňování jména firmy, k prosazování výrobků a služeb na trhu. Logo vniká do povědomí spotřebitelů, veřejnosti, obchodních partnerů a pod.

Významným pomocníkem k dosažení jednotné prezentace firmy na všech úrovních komunikace je tzv. design manuál (též logo manuál), který slouží jako firemní norma pro vnitřní i vnější komunikace. Definuje klíčové prvky firemního designu: podrobně zpracovaná firemní značka, logotyp a název firmy, velikostní poměry, písmo a způsob přiřazení další typografie, barevnost. V design manuálu jsou uvedené vzorové příklady aplikace stylu související s logotypem (vizitky, dopisní papír, prospekty, reklamní materiály...)

Vikat 1

Vikat 2

Vikat 3

VIkat 4

Nezávazná poptávka

captcha

Reference

Zobrazit více… CHCI LOGO

Nabízíme

  • Vytvoření nového loga
  • Redesign loga
  • Vytvoření firemní identity
  • Grafické služby
  • Redesign www stránek
  • Redesign e-shopů

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • tvorba.loga@pixolo.cz