Logo banka

Loga

Klient, který si zadává tvorbu loga, se musí s výsledkem grafika maximálně ztotožnit. Proto je důležité, aby na začátku celého procesu zákazník co nejlépe vyjádřil svoji představu o obsahu loga. Dobře navržené logo bez vysvětlování dokáže veřejnosti rychle sdělit, o jakou firmu jde, co vyrábí a co můžeme od ní očekávat. Další otázkou, která při tvorbě logotypu musí být zodpovězená je volba fontu, stylu a velikosti textu.

Logo Fashionstar

Často firmy volí takové loga, která jednoznačně ukazuje na obor jejich podnikání. Je to osvědčená cesta, kterou si pravděpodobně neuškodí, ale také nepřekvapí přílišnou originalitou. Pokud do svého firemního loga chcete začlenit i text, měl by být velice krátký, aby jej zákazník přečetl v jakékoliv velikosti loga. Při tvorbě loga je nutné brát v úvahu i loga konkurence. Vyhněte se podobným nápadům, buďte originální. Není potřebné dostat do loga celý váš sortiment, pamatujte, že v jednoduchosti je krása. To při tvorbě loga platí dvojnásobně!

Dobře vytvořené logo musí být po technické stránce použitelné a dobře čitelné jak v podobě drobné favikony, tak i v rozměru velkého billboaru.  V bitmapových v barvách RGB, či indexovaných barvách - jpg, png, gif, tiff. Pro umístění loga na web, uživatelské rozhraní, kancelářské programy a mobilní aplikace se logo vytváří v bitmapových v barvách (RGB), případně indexovaných barvách (jpg, png, gif, tiff). Logo ve vektorových barvách (ai, eps, cdr) se generuje pro použití v tiskovinách, jako jsou vizitky, letáky, katalogy, plagáty, reklamní materiály, aby při jakékoliv velikosti nedocházelo ke ztrátě kvality.

Logo automycka 1

Logo automycka 2

Nezávazná poptávka

captcha

Reference

Zobrazit více… CHCI LOGO

Nabízíme

  • Vytvoření nového loga
  • Redesign loga
  • Vytvoření firemní identity
  • Grafické služby
  • Redesign www stránek
  • Redesign e-shopů

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • tvorba.loga@pixolo.cz